Re: Koncesje na dzierzawki

Autor: Krzysztof Pior (gorg_at_rymunda.torun.pdi.net)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 15:06:14 MET DST

>Aha, przypomnialo mi sie - firma PerytNet ma tez wlasny kanal satelitarny
>do IBM Global Network. Troche tego jest...

Jak toto uruchamiali to byla jakas dyskusja czy im wolno i z tego co
pamietam oni mieli jakas umowe z IBM czy tez przedstawicielstwo i oficjalnie
byla mowa o wpieciu sie do tej wspomnianej sieci IBM jako dealer (czy
cokolwiek) IBM a ze przy okazji na tym byl internet to juz inna broszka...
(nie pamietam dokladnie jak to wygladalo ale jakos tak)

Pozdrawiam

Gorg