Re: Abuse of mail.rmf.pl SMTP service OFF-TOPIC

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 16:05:42 MET DST

michalj_at_wsi.edu.pl (Samotnik) writes:

> Co to był za system? (wybaczcie, młody jestem...)

VM/CMS. Kont uprawnionych bylo tam duzo, kazde z innymi uprawnieniami
(16 kategorii uprawnien w systemie) - MAINT, TCPMAINT, DISKMAINT,
SYSDUMP, no i najswietsze ze swietych DIRMAINT i OPERATOR. I jeszcze
drugie tyle bylo co nazw nie pamietam.

Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/