Re: Bez komentarza...

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 20:48:10 MET

On 30 Dec 1998 14:43:56 +0100, alex_at_eris.phys.uni.torun.pl (Janusz A.
Urbanowicz) wrote:

>Serio ? Z TPNETu (Toruń) korzystam regularnie od 3 miesięcy i dwa razy
>miałem zajęte.. Raz zerwało w połowie.

Niestety serio. To jest rekord, próby wykręcania po 30-40 to była normalka.
Teraz nawet nie sprawdzam, czasem, ale zawsze rezygnuję bo w 90% mam zajęte
pierwsze kilka razy.

Myślałem, że jest tak wszędzie.

Twierdzenie, że TP SA udostępnia Internet za darmo, jest po prostu
nieprawdą. Czy jeżeli firma X urządza losowanie np. komputera, to można
powiedzieć, że zaopatruje w komputer całą Polskę? Jeżeli ja znacznie
częściej NIE mogę się połączyć niż mogę, to TPSA bardziej mi coś daje, czy
raczej nie daje?

Marcin Jagodzinski
(or compatible)