Re: dlugi pingi

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Tue 15 Dec 1998 - 14:49:16 MET

On Tue, 15 Dec 1998 13:04:01 GMT, "Andrzej" <and_at_positive.net.pl>
wrote:

>Mam lacze 1Mb/s do Polpak-T
>uzyskuje strasznie dlugie pingi na sgi.com, ktx.com, 3dlabs.com. Jeszcze
>gorzej wyglada to na podloczonych do mnie dzierzawkach.
>Jezeli mozna to prosze o perzeslanie pingow (min/avg/max) z waszych serwerow
>(tych co korzystaja przez Polpak-T). Nie wiem w czym problem. Chcialbym
>wiedziec czy ten problem wystepuje tylko u mnie czy w calej sieci
>polpakowskiej.

Zaraz, zaraz... A od kiedy w Polpak-T ping chodzi???
Zawsze mi sie wydawalo ze Polpak-T to ciut nizsza warstwa sieci - i
njak niby ma wygladac bramka polpak - NASK skoro spora czesc ruchu
NASK-u idzie przez POLPAK...
Chyba masz na mysli TPNET (szkielet sieci TCP/IP bedacy wlasnoscia
TPSA i oparty w duzej mierze na Polpaku - podobnie jak szkielet NASK.)

Darek

P.S.A dlugie pingi w takich kierunkach nie sa niczym dziwnym - pusc
teaceroute, zobacz ktoredy to idzie i dopiero sie dziw... Przeciez
jesli idziesz w swiat przez TPNET to wyjscie jest waskie ciut...