Re: "Sprawa Wiosny"

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 29 Dec 1997 - 14:24:25 MET

Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl> wrote:

: Alez ja nie mam do niego pretensji, a tylko oceniam taka propozycje, a
: na jej podstawie czlowieka, ktory ja wysunal. Czy naprawde uwazasz, ze
: mozna robic wszystko to, co nie jest prawem zakazane?

Nie. Uważam, że niekoniecznie, bo jest jeszcze coś, co się nazywa "ludzką
przywoitościa", "zdrowym rozsądkiem" i "myśleniem" :)
Co nie zmienia faktu, że - wobec nieweryfikowalności faktu czytania bądź
nie czytania przez admina poczty użytkowników - zdecydowanie wolałbym
sformułowanie "nie wolno czynić użytku czy rozpowszechniać treści listów"
niż "nie wolno czytać".

:> Jarku, byłeś kiedyś odpowiedzialny za poważne przedsięwzięcie, wymagające
:> sporej wiedzy zawodowej i sporej pracy, w której przeszkadzano Ci co chwilę
:> głupimi (tak, po prostu _głupimi_) pytaniami?
: A coz to ma do rzeczy?

To, że każdy ma prawo mieć dość. I to, że AFAIK Rafałowi płacą bynajmniej
nie za zaspokajanie głupich zachcianek użytkowników, więc...

: niemadrych, delikatnie mowiac, pytan. I staralem sie odpowiadac tak, by
: zachowac pewien poziom myslenia i szacunku wobec respondentow. Jesli nie
: moglem - z roznych powodow - to nie odpowiadalem wogole.

Gdyby admin nie odpowiadał użytkownikom na ich pytania (nawet te
najgłupsze), to zaraz by się posypała lawina potępień/narzekań "a on
nawet nie raczy odpowiedzieć/zareagować", nieprawdaż? :)

: trzymania. Po prostu latwiej z nimi zyc, bo nie ma schizofrenii - praca
: i po pracy.

Pewna schizofrenia musi być: jeśli jesteś pracownikiem najemnym, to
czasem musisz zrobić coś, co nie do końca jest zgodne z tym, co byś
chciał w danym wypadku zrobić...

--
	Leszek.