Re: Czy moga namierzyc ?

Autor: Sebastian Malarz (sebmal_at_petex.bielsko.pl)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 19:32:38 MET

> A dlaczego billing odpada ?
> Jeszcze nie uruchomili ?
> Nie wiedza jak z tego kozystac ?
> Masz zabezpieczenie przed billingiem ?

Widze, ze nie rozumiecie o co mi chodzi.

Jezeli np. ktos z Australii polaczy sie z Polska (0048) a pozniej
np. z moim numerem telefonu badz jakims innym w Polsce to skad TP-SA
na swoim (czy moim) billingu bedzie miala informacje o numerze
tego goscia ?

Podobnie: jezeli TP-SA w Bielsku stwierdzi z bilingu, ze ktos
polaczyl sie z 0-202122 o godzinie 17:45 to skad bedzie wiedziala,
ze nie byla to osoba dzwoniaca np. z Katowic, Warszawy czy z Ukrainy ?
TP-SA w Bielsku co najwyzej moze sobie sprawdzic czy nie byl to
ktos podlaczony do jej centrali i tylko tyle.

Jezeli moze to prosze o wytlumaczenie JAK a nie obrazanie sie w tym
momencie na mnie, ze zadaje takie "trudne" pytania.

--
Sebastian Malarz
sebmal_at_petex.bielsko.pl