Re: Internet & telefony

Autor: Maciej Swirski (prinz_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Tue 28 Jan 1997 - 17:08:09 MET

-Bartosz Maruszewski wrote:

Wystarczy program Internet Phone . Działa tak: logujesz sie na serwer
Iphone i wywołujesz do rozmowy człowieka który jest w tym samym czasie
zalogowany na tym serwerze. Warunek : transfer pomiędzy toba a twoim
operatorem musi byc przynajmniej 28.8 i musisz miec karte dzwiekowa w
komputrze a nie moze to byc calkiem zabytkowa maszyna.

Co do mozliwosci jakichs warkniec ze strony monopolisty
telekomunikacyjnego: tego rodzaju rozmowa przez ocean (serwer serwer)
niczym sie nie rozni od normalnego korzystania z Internetu. Moga tak
rozmawiac pracujac w TPSowym internecie (020 itd).

Pozdrowienia

Prinz

-

prinz_at_atm.com.pl