Re: ATM przelamuje monopol :) jeszcze raz!

Autor: pawlak_at_vxdesy.desy.de
Data: Mon 27 Jan 1997 - 11:01:29 MET

In article <32ea7cc7.3811311_at_news.nask.org.pl>, marcinj_at_ikp.atm.com.pl (Marcin Jagodzinski) writes:
> Po raz kolejny firma ATM przelamala monopol Nask i TP SA (to sie chyba
> nazywa dipol!) na polaczenia Polski z USA. Zasuwa mi jak nie wiem.
> Chwilo... trwaj! Dziekuje ci ATM.

Panowie, alez to przerazajace! Wlasnie powstal tripol! Kolejna firma
dolaczyla sie do monopolu NASK/TPSA i chce nas wykorzystac! Nie mozemy
do tego dopuscic...

A serio: jak juz bedziemy mieli 200 wyjsc z Polski do USA to wszystkie nasze
routery beda sie radosnie bawic w informowanie sie wzajemnie ktore dziala
a ktore nie i kto ma ktorym wysylac - w efekcie na jakies przepychania
pakietow uzytkownikow juz im czasu nie stanie... No chyba ze zrobi sie
to na zasadzie 'Twoje-Moje', klienci ATM korzystaja tylko z wyjscia ATM,
klienci TPSA tylko z wyjscia TPSA itd - ale to jest cos nad czym jak
rozumiem na tej grupie wielokrotnie plakano...

--
JMP