Re: Bramka news -> mail

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 18:17:30 MET

In pl.listserv.polip Tomasz R. Surmacz <tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:
: : > większość bramek news2mail obecnie przepuszcza na listę
: : > wyłącznie artykuły, które nie są cross-postowane do innych grup.
: ...
: : a czy to ladnie stawiac cos takiego bez ostrzezenia?

: Wydawało mi się, że wysłałem informację o tym i na polipa i do
: pl.news.admin, ale możliwe, że tylko mi się wydaje :-)

Na dwie grupy? Pewnie nie zostala przepuszczona :-).

J.