Re: GSM, TPSA, koncesje!

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 16:05:01 MET

21 Jan 97 , 14:40, Jaroslaw Rafa forwardowal:

> NSA uchylil w koncesjach na GSM wymog korzystania z tranzytu TPSA.
> NIE OZNACZA TO WPRAWDZIE natychmiastowej zmiany koncesji, ale
> naklada na TPSA obowiazek przedstawienia umotywowanego uzasadnienia
> takiego ograniczenia.

Pozniej ktos prostowal. Nie TPSA ale min.lacz. niejaki Zielinski. On
to musi uzasadnic. Nota bene NSA czepilo sie nie tego co sugerowal RPO
ale kwestii monopolowych. Zabawne to bo jak wiemy "antymonopolowcy"
nie protestowali przeciwko tej umowie. Chyba jestesmy wiec swiadkami
osobliwego teatru w ktorym role rozpisalo min.lacz., aktorami jest
min.lacz i urzad atymonopolowy a widzami Europa ktora sie juz z lekka
wk... tym pieszczeniem sie z monopolami. Ofiarami jak zwykle jestesmy
my.

> Jesli NSA uzna je za przekonujace i zgodne z ustawa, to
> bedzie moglo pozostac. Nie bardzo wiadomo, jaki stan obowiazuje
> teraz.

Ano teraz GSM-owcy powinni wykupic na maksa lacz od konkurentow tak
zeby potem min.lacz. juz sie nie odwazylo nic robic boby ucierpieli
klienci ktorzy sa przeciez podatnikami i placa na pensje kretynow z
min.lacz.

> Biuro Rzecznika Praw Obyw., ktory skierowal sprawe do NSA,
> tweirdzi ze przepisy nie obowiazuja od teraz do ewentualnego
> ponownego wstawienia.

I tego sie trzymac a nie dmuchac na zimne i czekac na kolejna laskawa
interpretacje.

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski