Re: free.polbox.pl

Autor: Tomasz Kepinski (tomk_at_polbox.pl)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 20:37:55 MET

Bartek Papierski <bpapier_at_free.polbox.pl> wrote in article
<199701161725.SAA06357_at_free.polbox.pl>...
> Podobno 14.01 POLBOX otworzył oficjalnie uslugę free.....
> Ciekawe?!
> Przez calą środę nie mogłem się dostać do swojej skrzynki.
> Serwer POP chyba zamarł. Dziwne jest to ze gdy dzisiaj odebrałem pocztę
(wreszcie zaczął działać) to okazało się, że otrzymywałem pocztę przez całą
środę. Serwer SMTP działał bez problemu, bo listy ode mnie bez problemu
wychodziły.
> Takie rzeczy działy się także przed 14.01 kiedy to serwery pocztowe
free.. były jeszcze testowane. Wtedy takie rzeczy mnie nie dziwiły, ale
żeby po 14.01..?????

Klopoty mialy miejsce w srode wieczorem i czesciowo w czwartek.
Niestety "wylozyl" sie serwer POP. Obecnie jednak wszystko dziala OK.
Przepraszamy za klopoty. Robimy wszystko aby uniknac takich sytuacji, jest
jednak naturalne, ze czasami one sie moga przytrafic.
Free pracuje przy olbrzymim obciazeniu, obecnie jest juz otwartych prawie
7000 kont. Codziennie przybywa okolo 400 nowych.
Mimo to liczba reklamacji jest minimalna. W wiekszosci przypadkow wszystko
dziala bez zarzutu. Bedziemy sie oczywiscie starali aby wszelkich awarii
bylo jak najmniej.

W dniu dzisiejszym (piatek, 17 stycznia) miala miejsce awaria sieci POLPAK.
Bardzo czesto nie bylo lacznosci do wielu serwerow.
To moglo rowniez powodowac wrazenie, ze mimo iz ktos byl w Internecie to
nie mogl odebrac poczty z free.polbox.pl.

Z powazaniem,
Tomasz Kepinski (tomk_at_polbox.pl)