Szukam programu!

Autor: Bartek Papierski (bpapier_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 14 Jan 1997 - 18:02:55 MET

Kilka dni temu na tej liście lub na pececie (nie mogę sobie przypomnieć)
ktoś podawał adres serwera, z którego można zrobić download
programu umożliwiającego kontrolę transferu danych przez TCP/IP.
O ile dobrze pamiętam miał on także możliwość zliczania impulsów
telefonicznych.
Przepraszam, ale w dniu kiedy ta informacja się się ukazała miałem pewne
kłopoty z oprogramowaniem i straciłem wszystkie wiadomości
z tamtego dnia.

Bardzo możliwe, że prośbę kieruję nie na tą listę. Jeśli tak jest to z góry
przepraszam.

Dziekuję i pozdrawiam,

_/ _/ _/
_/ _/ _/ Bartek Papierski
_/ _/ _/ mailto:bpapier_at_free.polbox.pl
_/ _/ _/ Lodz, Poland
_/ _/ _/
Polbox On-Line Service Internet Services Provider
+48 22 6656363 Web Pages Design
FREE EMAIL ACCOUNTS http://free.polbox.pl