Re: Odp: Dostep via TPSA?

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 14 Jan 1997 - 16:05:18 MET

In pl.listserv.polip Konrad Plich <konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl> wrote:
: > Ale jak dotad nie odpowiedziales dlaczego TP S.A. wycofala sie z drukowania
: > na rachunkach stanu licznika, mimo ze na blankiecie wydruku przewidziane jest

: Dokladnie nie wiem ale nasuwa mi sie prosta odpowiedz: Rachunki sa teraz
: wystawiane z billingu nie ma wiec czego drukowac.

A liczniki jeszcze sa? Czy jesli mam drukowany stan licznika, to on spisany
z fizycznego urzadzenia, czy tez generowany przez komputer, zeby sie
billingiem zgadzal?

Bo chetnie bym sprawdzil, czy stan licznika potwierdza stan komputera...

J.