Re: Promocja ERA

Autor: Jerzy Michal Pawlak (jmp_at_cocos.fuw.edu.pl)
Data: Mon 13 Jan 1997 - 09:13:51 MET

In article <5bbhrq$hr_at_urwis.onet.pl>, zych_at_onet.pl (Zbigniew Zych) writes:

>Niby w czym? Co najmniej od tygodnia reklama w [jednej z ogólnopolskich
>stacji radiowych] lata, ale tam nie gadają że tylko dla ludzi z W-wy...

>A poważnie: to niby co to ma mieć wspólnego z "rozwojem" telekomunikacji
>w Polsce?? Zwykła promocja, nawet nie szczególna.. bo jak widać
>tylko 20 osób... a reklama w np. TV to znacznie większy majątek, czyli
>się nie wysilili... Gdyby dawali każdemu to co innego....

Malo, powiedzialbym ze jest to wrecz ordynarne naciaganie ludzi - bo
telefon owszem, dadza za darmo, ale za rozmowy to juz kaza placic wedlug
taryfy komorkowej. Ciekaw jestem co zrobi emeryt ktory bedzie mial
'szczescie' wylosowac taki aparat a potem zacznie dostawac rachunki
po 100zl/miesiac...

No, chyba ze oni zamierzaja tym obdarowanym liczyc potem abonament i rozmowy
po taryfie TPSA - ale nie sadze, za duze byloby pole do oszustw.

JMP