Re: Odp: Dostep via TPSA?

Autor: Grzegorz Redlarski (gred_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 13 Jan 1997 - 00:08:03 MET

On 08 Jan 1997 14:49:48 +0100, Michal Jankowski <michalj_at_fuw.edu.pl>
wrote:

>impulsami rozliczeniowymi a poczatkiem rozmowy, ergo, pomiedzy 2 a 3
>(3 a 4, 11 a 12) impulsem rzeczywiscie sa 3 minuty, ale pomiedzy 1 a
>drugim nie trzy, tylko dowolny okres z przedzialu 0-3 minuty, zatem
>srednio 1.5 minuty. Analogicznie w przypadku rozmow miedzymiastowych.

Pare lat temu, jak automaty u nas na osiedlu byly podlaczone do starej
centrali, to jak kilka razy sprawdzalem, to drugi impuls byl zaliczany
po polowie czasu przewidzianego dla danej taryfy zamiejscowej (przy
miejscowych nie zwracalem uwagi). Po zmianie centrali na nowa, bylo
juz prawidlowo. Kiedys slyszalem, ze podobno dokladnosc zliczania
wynosi 1/6 s, ale nie wiem czy to prawda (i ewentualnie gdzie tak
jest).

>Czy na wydrukach billingowych jest podany czas rozmow z dokladnoscia
>sekundowa?

Telefon mam od niedawna. Jednak juz na pierwszym bilingu znalazlem
pozycje:
czas rozmowy = 0 sek
impulsy = 1
Ciekawe co? Szybko potrafia liczyc! Pewnie bylo 0.cos_tam, tylko na
wydruku zaokraglili.

>I w ogole, jak sie taki wydruk zamawia, bo chyba sie w koncu szarpne,
>zeby zobaczyc na wlasne oczy? Tylko nie mow, ze trzeba osobiscie
>przyjsc do jakiegos urzedu...

A jakze by inaczej.

> MJ

gr