Re: Zludny darmowy dostep

Autor: Bernard Malinowski (bernard_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 02:06:54 MET

On 6 Jan 97 01:16:19 GMT, zeton_at_waw.pdi.net (Tomasz Leszczynski)
wrote:

>Niestety nowy rzad chyba nie wystawi nowego ministra lacznosci bo
>jak mnie pamiec nie myli poprzednie gabinety tego nie zrobily (chyba
>4 kolejne). Okazuje sie wiec byc min. Zielinski wyjatkowo stalym
>elementem politycznego krajobrazu. Widac bez wzgledu na frazesy
>jakimi wypychaja sobie geby kolejne partie i tak liczy sie tylko
>kasa a pomysly Zielinskiego i jego swity na pewno sporo tej
>kasy napedzaja do budzetu. Poza tym jedna firma telefoniczna to
>mozliwosc natychmiastowego odlaczenia wszystkich telefonow jakby
>co. Wiecie co?

Tak, ten scenariusz juz ktos realizowal :-(. A ten Zielinski to
faktycznie ciekawy eksponat, zapatrzyl sie w bylego ambasadora w
Moskwie, czy jakie licho - tyle ze tamten podobno wiedzial o co chodzi
- a tu mamy powazne watpliwosci. Chyba psa pogrzebano w posrednim
pressingu podatkowym - energetyka, telefony itp. A jezeli kolejne
rzady faktycznie prowadza polityke niejawnego pressingu podatkowego to
dluuuugo przyjdzie nam ogladac ta twarz ------ niestety

Zasmucony
                           Bernard