Re: Odp: Dostep via TPSA? (fwd)

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Sun 05 Jan 1997 - 21:02:10 MET

> A jak ja moge udowodnic, ze to byl ktos w piwnicy? Na moje 'nie bylo
> mnie w domu wtedy' zawsze bedzie odpowiedz 'pan klamie'. Powaznie
> pytam.
Rzeczywiscie jest to trudno udowodnic. Jesli w okolicach byly "normalne"
rozmowy to to napewno zostaniesz uznany za naciagacza. W przeciwnym
przypadku roznie i zaleznie od np. stanu puszek w Twoim domu.
W domku jednorodzinnym z zasady odmownie.

> I rownie powaznie pytam, czy jest mozliwosc reklamowania impulsow
> nabitych z tytulu pomylek i 'gluchych telefonow'. Znaczy, na rachunku
> jest np. rozmowa 5 sekund z jakims numerem i zaraz potem 10 minut z
> tym samym, i ja mowie, ze za tym pierwszym razem to byl gluchy, albo
> pomylka, i co wtedy?
>
> Ja wiem, ze to sie nie oplaca reklamowac, pomylek mam nie wiecej niz
> kilkanascie w miesiacu, ale chodzi mi o zasade.

Sadze ze w normalnym BOK powinni Ci to bonifikowac.

> PS. Pamietam doskonale, jak ten [----] zlamany wasz rzecznik mowil,
> jaka to TPSA jest dobra dla ludzi, i im blokuje polaczenia do
> Honolulu, zeby dzieci nie wydzwanialy. Jakos polaczen na 0-700 nikt

Wstydze sie. Tyle tylko ze teraz te 0700 sa zgodne z polskim prawem
i nie ma tam sextelefonow itp. ale w swietle poprzednich argumentow to
troche nalo. Mogli od razu powiedziec ze to rownowazne z clami na
zachodnie samochody i promujemy polskie. Byloby malo liberalnie ale za to
uczciwie.

> nie probuje blokowac. A przy okazji - czy po numerze 0-700-xxxxxx
> mozna poznac, ile rozmowa z takim numerem kosztuje? I czy naprawde
Zdaje sie ze w tym szalenstwie jest jakas metoda ale nie wiem jaka.

> wprowadzenie nocnej taryfy lokalnej (albo nocnej taryfy na 0-20) jest
> tak strasznie trudne technicznie, w sytuacji gdy nocna taryfa na np.
> 0-12 doskonale dziala z kazdej nastarszej centrali
> elektromechanicznej? Gleboko watpie.
Nieslusznie. Za dobrze sie na tych zlomach nie znam ale jest tak ze
taryfe lokalna podstawiaja one sobie same i kazda zmiana zasad zaliczania
oznacza jakies wielkie przerobki. Natomiast po 0 zestawiaja lacze do
"madrzejszej" centrali i ona przysyla taryfe po laczu. Tu mozna wiec
wiecej ale jesli ta madrzejsza to tez np. Pentaconta to mozna tyle na ile
tej pozwala przelicznik czy cos takiego. Czyli na pewno nie dynamiczne
zmiany taryfy itp.

Pozdrawiam.
                                Konrad