Re: Odp: Dostep via TPSA?

Autor: Bronek Kozicki (bross_at_polbox.com.pl)
Data: Sun 05 Jan 1997 - 21:46:54 MET

: A jak ja moge udowodnic, ze to byl ktos w piwnicy? Na moje 'nie bylo
: mnie w domu wtedy' zawsze bedzie odpowiedz 'pan klamie'. Powaznie
: pytam.

Moze zazadac zbadan zabezpieczen? Nie wiem, ale moze jest prawna mozliwosc,
ze jezeli urzadzenia TP SA nie sa odpowiednio zabezpieczone, badz sa na
nich slady wlamania, to rachunki przez nie naliczane sa niemiarodajne?
Trzeba chyba spytac prawnika, wskazuje mozliwosc

Bronek Kozicki
<bross_at_waw.pdi.net> <http://www.waw.pdi.net/~bross/>