Re: Glos w sprawie dostepu przez TPSA

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sun 05 Jan 1997 - 16:07:28 MET

5 Jan 97 09:59:50 GMT, konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl (Konrad Plich)
napisał(a):

>Byc moze ale TP S.A. naprawde wiele razy dla zasad rezygnuje z zysku.
>Naprawde. Wystarczyloby tylko natychmiast wylaczyc od jutra wszystkie
>centrale reczne albo wsie z jednym telefonem przerobic znowu na "wsie bez
>telefonu" i a oszczednosci bylyby w milionach PLN.

W jednym z krajow skandynawskich (niestety, nie pamietam w ktorych -
chyba Finlandii) istnieje w dalszym ciagu monopol na telefony
"drutowe". Tylko, ze monopolista zachowal swoj monopol pod warunkiem,
ze kazdemu dostarczy w ciagu dwoch tygodni numer i linie. W niektorych
przypadkach zachodzila koniecznosc ciagniecia linii przez kilkanascie
kilometrow, aby zadowolic jednego mieszkanca. Oczywiscie koszt
zalozenia tego telefonu nie zwroci sie nigdy.

To tak na marginesie laskawego swiadczenia uslug przez TPSA.

PS. We wsie z jednym telefonem w Polsce to ja nie wierze. Chyba, ze
soltys mial znajomosci w wladzach lub mieszka tam rodzina kogos z
szefostwa TPSA...

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --