Re: Kij w mrowisko domen

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 03 Jan 1997 - 12:44:38 MET

2 Jan 1997 20:05:28 GMT, Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> napisał(a):

>In pl.listserv.polip Michal Czaplinski <mczaplin_at_emba.uvm.edu> wrote:
>: Jezeli sa ludzie szukajacy informacji pod www.polen.de i ktos
>: (prywatna firma) potrafi te potrzebe zaspokoic, to bardzo dobrze. Ale do
>: czego jest to potrzebny urzad panstwowy?
>
>a) zeby zajac nazwe, bo moze ja wykorzystac np neonazistowska partia
> i publikowac tam mapy z 1938r. I ciekawe czy bedzie mozna cos na to
> poradzic?

Demagogia detected!

>: Do tego aby wybrac najlepszego
>: oferenta uslugi? I zeby pobierac jakies pieniadze od tego oferenta? A
>: skad ja mam miec pewnosc, ze urzednik panstwowy potrafi wybrac
>: najlepszego oferenta?
>
>To w zasadzie nie ma znaczenia. Dopoki jako podatnicy do tego nie doplacamy,
>to niech sobie wybiera oferenta jak chce, chocby wg wysokosci lapowki.

A teraz to nawet jestem zdegustowany i zniesmaczony...

>: Jednym z dramatow Europy kontynentalnej jest oczekiwanie, ze jakis rzad
>: cos zalatwi, albo ze ma cos zalatwic. Jesli rzeczywiscie istnieje
>: potrzeba servera z informacja o Polsce i jest to ekonomicznie oplacalne,
>: to ktos predzej czy pozniej sie tym zajmie bez rzadowe pomocy. A jesli
>: nie jest to oplacalne, to po co sobie glowe zawracac?
>
>A nie uwazasz, ze jesli jest ekonomicznie oplacalne, to rzad moglby pomoc?

Nie, bo absolutnie nie uwazam, ze w jakikolwiek sposob mialoby to byc
oplacalne. Ale chetnie poczytalbym ewent. przyklady.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --