Re: Glos w sprawie dostepu przez TPSA

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 21:10:17 MET

In pl.listserv.polip Wojciech Myszka <W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl> wrote:
: 4. Nie rozumiem paranoicznych ograniczen (w dostepie do newsow, na
: przyklad) na serwerze news.tpnet.pl - czemu dostep jest typu
: read-only, skoro w NASKu mozna miec dostep (do krajowych grup) pelen
: a sa i inne metody wysylania artykulow (chyba ze i Tomek Surmacz
: wprowdzil na administrowanej przez siebie bramce mail -> news jakies
: ograniczenia?

Jak sie domyslam - z punktu widzenia TPSA to problem NASKu, jesli
na newsach pojawiaja sie nieodpowiedzialne wypowiedzi z tpnet.pl....

: 6. Zadnych pretensji do TP SA (w temacie dostep do Internetu) nie
: mam; nie uwazam ze usluga jest zrealizowana w sposob idealny. Nie
: wiem (nie musze wiedziec, a nawet jezeli - za darmo nie dzielibym sie
: taka wiedza) jak ja zrealizowac lepiej.

Idealny to moze nie - ale faktycznie trudno powiedziec jak ja realizowac
lepiej.
Choc jeden sposob znam - czy lokane polaczenia nie moglyby zaliczac
kolejnego impulsu co 6 minut, a miedzy 18.00 a 6.00 co 12? :-)

J.