Dostep via TPSA?

Autor: Piotr Andrusiewicz (andrus_at_toi.tarnow.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 15:17:38 MET

Czy ktoś może potwierdzić albo zaprzeczyć, że od 1 stycznia 97
dostęp do Internetu jest po cenie połączenia lokalnego
Z KAŻDEGO MIEJSCA W POLSCE?
Dotychczas 0 202122 łączył mnie z najbliższym serwerem, ale był
on już w Krakowie, co w moim przypadku wiązało się z dużym
kosztem połącznia międzymiastowego.
U mnie (w Tarnowie) w TPSA składają sprzeczne zeznania, nie
wiem, czy nie wiedzą, czy nie chcą powiedzieć, w każdym razie
poradzili mi, żebym poczekał na styczniowy biling, to się
przekonam, wg jakiej taryfy płacę (to nie żart).

--
Pozdrowienia
Piotr Andrusiewicz