Re: Macintosh - HELP

Autor: Piotr Wilk (piotrwi_at_man.lodz.pl)
Data: Fri 12 Apr 1996 - 10:02:38 MET DST

On Thu, 11 Apr 1996, Zbigniew Zych wrote:

> Heja...
> Poszukiwany "specjalista" (no... wystarczy jakis uzytkownik)
> Macintosha... Znajomi zainstalowali jakis program muzyczny,
> i niby wszystko OK - ale im jakis blad wylazi i nie dziala...
> Sami sobie nie moga poradzic...
>
> Przy okazji - szukaja kontaktu z innymi uzytkownikami,
> co by nie bylo - raczej rzadkiego w PL komputera...
>
> Na razie nie maja konta w Internecie... moze juz niedlugo..
> Wiec kontakt przeze mnie: zych_at_pp.net.pl lub przez kolege:
> marek_at_pp.net.pl

Czesc!

Szukam kontaktu z fachowcami (lub uzytkownikami) Internetu ktorzy
uwazaja, ze nalezy sie trzymac tematu listy/gupy newsowej.

Ostatnio wielu moich nieznajomych zainstalowalo sobie dostep do
Internetu i wysylaja sobie jak popadnie rozne bardzo wazne listy i
niby wszystko OK ale nie wyskakuje im zaden blad.
Sami sobie nie moge poradzic.

Przy okazji - szukam kontaktu z jakimkolwiek uzytkownikiem,
co by nie bylo - raczej rzadko stosowanej netetykiety...

Moi nieznajomi niestety maja konta w Internecie...
wiec o kontakt prosze nie ze mna ale bezposrednio z nimi.

A tak w zasadzie to mi rura..
Brzydkie wyrazy,
Piotrek

--
Piotr Wilk                         Politechnika Lodzka, Centrum Komputerowe
email: piotrwi_at_man.lodz.pl                  Miejska Siec Komputerowa LODMAN