O wyzszosci Wielkiej Nocy

Autor: Wladyslaw Majewski (majewski_at_chop.swmed.edu)
Data: Thu 11 Apr 1996 - 03:31:20 MET DST

Piotr Goczal wrote:

> SUN to powazny wielozadaniowy unix , zas Linux (z calym szacunkiem dla
> tego bardzo dobrego systemu) to tylko proba zrobienia z komputera
> osobistego (PC=Personal Computer dla nie wtajemniczonych) systemu
> wielozadaniowego.

U nas w Dallasie to ostatnio chopy biora ten SunOS i na gumno
wyp..aja, co by moc na zelastwie linuxa puscic i miec
kumputrzysko po ludzku wydajne i do konfiguracyji zdatne,
a cosik mi sie zda, ze krystalografia rentgenowska wielkich molekul:
bialek, DNA i wirusow, to dla stacji roboczej najbardziej meczace
zadanie ... sesji eX-Wyndow bywa na raz otwartych wiele,
grafika az furkocze, a modelowanie takiej molekuly to i niejedna noc
potrafi zajac.

Wladek

PS. Sa tu takoz es-dzi-aje, ale sluzom ino ku zabawie,
wizualizacjom zwanej. Linux takoz i na Alfy chadza,
bo i szybse som one od Sunow sporo, a wsicko wokol ciesy sie,
ze system jeden, a komputrow tak wiela.

A i jest tu profesor jeden, co pentiuma pro przynios, bo pono tani byl.
I widziol pan? Takie to to pecetkowate, a z linuxem jak sun
biego. To on rzece: jak nos jest czterech, to miast suna jednego
cztery takie pentiumy 200 poskrecamy i kazdy bedzie miol swego.

Taki waryjota, a nobla mu dali.