Re: program Krzysztofa Leskiego wczoraj o 22:00

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 29 Nov 1995 - 15:21:40 MET

> From: Darek Wichniewicz <darekw_at_atm.com.pl>

> Nie mam nic przeciwko wprowadzeniu oplat za ruch - naprawde. Pod warunkiem,
> ze nie bede placic za ruch w obie strony, bede mial kontrole na wysokoscia
> oplat, a podwyzka nie wyniesie 1000%!
[...]
> X.25 jest doskonalym protokolem do wprowadzania bilingu za ruch, a IP
> - nie.

Nie widzisz sprzecznosci pomiedzy tym co napisales powyzej?
"Nie masz nic przeciwko oplatom za ruch" i rownoczesnie masz swiadomosc ze
IP sie nie bardzo do tego nadaje (powiem wiecej - bardzo sie nie nadaje).
Nad wysokoscia *zadnych* oplat za ruch w IP nie bedziesz mial kontroli!
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl