Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 104 klawisze z Biedronki do Trybuna...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 104 klawisze z Biedronki do Trybuna...
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 13 Jan 2024 21:24:29 GMT
in <news:unug9i$sam$1@dont-email.me>
user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

> Umrzesz na pewno! -- nawet wiem, kiedy dokładnie!!!
> Dokładnie -- czyli mogę określić dokładność!!
> Nie później niż za sto milionów lat... ;)
> Półdokładność?... -- skąd mam wiedzieć, że nadal żyjesz....

No tak. Może postawłem bota na pentium na strychu
który pisze za mnie na grupy.

> Qpiłem Polopirynę i coś jeszcze -- cwana choroba zgasiła mą
> czujność, poszarżowałem, wyzbyłem się przeciwgorączkowych
> tabletek -- a tu takie coś!!! Idę do apteki, wdycham smród
> spalin -- gardło od tego boli jak diabli!!!
>
> Jakże bym chciał mieszkać daleko od miejskiego smrodu!!!

Mieszkałem 29 lat daleko od miejskiego smrodu.
Przeklęte rewiry pod rusko granicą. On deadly ground.
Teraz mieszkam w Londynie i nic mi nie śmierdzi.

Nie rozumiem was i nigdy nie zrozumiem.
Im człowiek starszy tym bliżej szpitala powinien mieszkać.
A nie w lesie gdzie diabeł mówi dobranoc.

--
Piter

#jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne