Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"
From: "ptoki (ptoki)" <sczygiel@gmail.com>
Date: Fri, 10 Nov 2023 12:55:28 -0800 (PST)
On Thursday, November 9, 2023 at 8:02:20 a.m. UTC-6, Trybun wrote:

> Prawie 50zł to jak dla mnie dość drogo jak za klawiaturę.
Nie drogo. To pasciak jakis.

> https://www.mediaexpert.pl/komputery-i-tablety/klawiatury-komputerowe/klawiatury/klawiatura-havit-kb878l-rgb

Na focie jak byk widac ze klawisze nie sa przezroczyste.
Podswietlenie czerwone a literka na klawiszu biala.

Niestety, nie jestes uwazny. Nie zebym bral strone sklepu. Nie raz sie sam
nabralem bo nie zadalem sobie oczywistego pytania w stylu "czy ten samochod ma
klamke" i sie potem zdziwilem.
W moim przypadku kamera miala opis rozdzielczosc fullhd. Ale nie bylo napisane
jaka rozdzielczosc ma sensor. Reszty sie mozna domyslic.

Zwracaj. Nie bedziesz zadowolony z niej. Ani z jej jakosci ani z podswietlenia.
Nawet nie wiem czy ona ma jakis soft pozwalajacy na ustawienie koloru kazdego
klawisza.

Od siebie polecam logitech g512.