Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 4 identyczne procesory w laptopie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 4 identyczne procesory w laptopie?
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 31 Dec 2022 13:49:04 +0100
Dnia Sat, 31 Dec 2022 12:18:34 GMT, PiteR napisał(a):

> in <eshaa8hw15nj.l6bj515vnfb9.dlg@40tude.net">news:eshaa8hw15nj.l6bj515vnfb9.dlg@40tude.net>

> o panie jest pałer
> procek wielkości pocztówki :)

W skrócie klastry z kilku serwerów.

Mogę dla jednej maszyny wirtualnej przydzielić kilkaset procesorów/rdzeni,
ale to raczej nie ma sensu. Dużo rdzeni idzie dla serwerów antysmapmoych i
serwerów pocztowych, bo tam czasem są tysiące ludzi równocześnie. Natomiast
inne typy serwerów (www, samba, WinSrv itp) potrzebują mniej. Terminale
jeszcze mniej.

--
Pozdrawiam.

Adam