Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Adapter 2xM-Key na PCIe

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Adapter 2xM-Key na PCIe
From: Szwambuł Trantiputl <trantiputl@duck.com>
Date: Thu, 29 Dec 2022 18:03:31 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 29 Dec 2022 17:29:35 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <63adc06f$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
od Roman Tyczka <romantyczka@hate.you.spammer>  :
>Witam,
>
>Czy może ktoś polecić adapter tego rodzaju:
>
>https://allegro.pl/oferta/adapter-pci-e-x4-przejsciowka-ssd-karta-m-2-nvme-11944462213
>
>ale na dwa gniazda M-key (nvme)?
>

>I przy okazji niech mnie ktoś oświeci o co chodzi z tym portem SATA na
>adapterze, który wyżej wkleiłem? Adapter obsługuje dwa dyski, jeden
>M-key, drugi B-key, a co tam robi port SATA?

Dysk SATA na tym adapterze trzeba połączyć kabelkiem z portem sata na
płycie, stąd złącze do kabelka(sam dysk jest zasilany ze złącza
PCI-e), natomiast drugi dysk, NVME, komunikuje się z płytą przez linie
PCI-e.
Czyli są dwa dyski, jeden tylko SATA, wymagający kabla danych
połączonego z portem SATA na płycie, drugi tylko NVME.
--
Pójdziesz Pleśniowy
Legniesz Ciekliwy