Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Samoczynne resetowanie komputera ... Zasilacz?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Samoczynne resetowanie komputera ... Zasilacz?
From: Szwambuł Trantiputl <trantiputl@duck.com>
Date: Thu, 01 Dec 2022 19:31:15 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 1 Dec 2022 18:39:21 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <tmaosa$1br5$1@gioia.aioe.org>
 od trybun <MaLeChSo@jachu.cb>  :

>Przy instalacji system chyba ustawia wstępnie parametry pracy
>podzespołów. Tak przynajmniej przypuszczam. Co do pasty, akurat po
>wymianie zasilacza miała ona być przyczyną awarii karty?
>
>A można by samemu jakoś to sprawdzić? Mam jeszcze jedną z tych kart i
>czy nie dałoby się jej zdiagnozować we własnym zakresie. Oczywiście
>tylko z ciekawości, bo na użytkowanie takiego (NV FX5500) zabytku był
>czas jakieś 20lat temu.

Zdjąć radiator i zobaczyć, pewnie pasta jest betonowa.
Bezpieczniki zmierzyć plus wizualna inspekcja, poszukać spuchniętych
kondensatorów - widziałem takie na starych kartach.
--
Pójdziesz Pleśniowy
Legniesz Ciekliwy