Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Polling rate...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Polling rate...
From: Szwambuł Trantiputl <trantiputl@duck.com>
Date: Fri, 26 Aug 2022 19:04:58 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 26 Aug 2022 18:55:07 +0200
(GMT+02:00)
 doszła do mnie wiadomość  <teattd$1jut$1@gioia.aioe.org>
 od Eneuel <eneuel@gmail.com>  :
>Szwambuł Trantiputl
>
>: znacznie lepiej jest jeździć zwykłą myszą po
>: gołej dupie lub kolanie, a tej płytki zaniechać
>
>Zwykła mysz też pochłania sporo...
>Nie potrzebuję 16 kDPI czy 4 kHz PR...
>
>Może tak wygląda zachętą do dotykowych ekranów?...

Miałem do czynienia z laptopami mającymi ekrany dotykowe, ludzie
przestawali ich używać, bo po pewnym czasie wyglądały, jakby były
obsługiwane fiutami niemytymi(trzeba było myć co pięć minut ręce i
ekrany).
Przechodzili na zwykłe myszy, mysz jest precyzyjniejsza od ekr dot i
masturpada.
Szwambuł Trantiputl
--
Pójdziesz Pleśniowy