Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ile lat może być sprawna bateria w laptopie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ile lat może być sprawna bateria w laptopie
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sun, 10 Jul 2022 17:34:44 +0200
W dniu 10.07.2022 o 16:34, netx pisze:

Jednak główna wada tego laptopa to rozdzielczość 1366x768 która w/g mnie jest skrajnie niewygodna (za mało mieści się na ekranie w pionie) a nawet spotkałem się że np. nie da się w ogóle wyświetlić jakiejś listy dokumentów w ZUS-PUE itp. Także zgadzam się z PiteR. Wielkość ekranu ok, ale za mała rozdzielczość. Już telefony komórkowe mają lepszą

Zgadzam się.
Wymieniłem w swoim na HD+ 1600x900 za 100 zeta i daje się używać, choć właściwie jako dorywczy serwisowy kilka razy w roku.

--
Irokez