Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Raz jeszcze Acer Aspire 3 A317-33

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Raz jeszcze Acer Aspire 3 A317-33
From: m4rkiz <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Sun, 10 Jul 2022 13:54:47 +0200
ja bym tego nie kupił, ale raczej nie jestem miarodajny bo ostatni nowy laptop kupiłem kilkanaście lat temu, od tego czasu z laptopów tylko poleasingowe thinkpady

Ile ich kupiłeś w tym czasie?

naście, dla siebie, bliższej i dalszej rodziny, x61 kupiony jako jeden z pierwszych działa do dziś chociaż parę tygodni temu teściowa zastąpiła go T470s, najstarszy ze wszystkich x40 sprzedałem sprawny za grosze jakiś czas temu ze względu na dalece niewystarczającą ilość ram do jakichkolwiek pozateminalowych zastosowań

Jak długo żyją po kupnie?

jak do teraz miałem dwie awarie, obie dotyczyły dedykowanych grafik od nvidii

Czy są jakieś pułapki?

trzeba zwracać uwagę na matryce, te same modele wychodziły w opcjach z różnymi typami i rozdzielczościami, od dawna nie miałem potrzeby wymieniania kart wifi na lepsze, ale był okres kiedy były whitelistowane w biosie i trzeba było zmieniać bios albo szukać dedykowanej karty

Najchętniej bym kupił
  - z miejscem na dwa HDD
lub
  - z HDD i z optycznym napędem, który
    by zamienił na dodatkowy HDD...

obecnie takie rzeczy to już chyba tylko w workstacjach, coraz mniej, zwłaszcza małych, ma miejsce na jeden dysk 2,5, a co dopiero dwa

Miałeś Win11? Pewnie nie, skoro nie kupujesz nowych...

nie, zazwyczaj zmieniam systemy dopiero jak kończą być wspierane, wtedy nowe są już odpowiednio ogarnięte - dopiero drugi rok jestem na w10 po przesiadce z w7