Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] znalazłem dziś pendrajw

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] znalazłem dziś pendrajw
From: ptoki <sczygiel@gmail.com>
Date: Thu, 10 Mar 2022 10:18:48 -0800 (PST)
czwartek, 10 marca 2022 o 06:48:11 UTC-6 ansaj...@polbox.com napisał(a):
> Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 9 Mar 2022 22:27:58 +0100
> doszła do mnie wiadomość <62291bde$0$479$6578...@news.neostrada.pl>
> od Roman Tyczka <roman...@hate.you.spammer> :

> Brak choćby szczątkowej izolacji galwanicznej, mierny poziom
> bezpieczeństwa(a w zasadzie zerowy - BadUsb i inne), mierna jakość
> złączy i ich wytrzymałość mechaniczna(te lutowane powierzchniowo to
> wyjątkowy syf, złącza są po prostu źle zaprojektowane, chyba tylko
> USB-C są warte uwagi).
> Dodatkowo, rozpowszechnienie tego spowodowało, że coraz trudniej
> [...]

Troche przesadzasz.
W szczegolach sie nieco zgodze ze inicjalna implementacja usb i pozniejsze
przerobki to gorsze niz jakis poprawiony UART, szczegolnie ze protokol tez do
najlepszych nie nalezy.
No i milion rodzajow wtyczek/gniazdek...

Ale w praktyce nie jest az tak zle. Zazwyczaj dziala, nie lamie sie jak nie
jest dreczone, systemy to obsluguja.