Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tańczący kursor myszy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tańczący kursor myszy
From: trybun <MaLeChSo@jachu.cb>
Date: Tue, 22 Feb 2022 08:51:34 +0100
W dniu 21.02.2022 o 18:59, ansajawruk@polbox.com pisze:
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 21 Feb 2022 17:48:25 +0100
  doszła do mnie wiadomość  <sv0foq$fu3$1@gioia.aioe.org>
  od trybun <MaLeChSo@jachu.cb>  :
W dniu 21.02.2022 o 11:48, Animka pisze:
W dniu 2022-02-21 o 09:53, trybun pisze:
W dniu 20.02.2022 o 22:25, Animka pisze:
Nie mam kota, druga sprawa że zmiana myszy na inną też nie
przynosiła efektu. Jedynie to sugerowane przez RadosławaF
rozwiązanie okazało się skuteczne. Czyli  - biała podkładka.
Czyi mysz masz nową i nie używałeś do niej białej kartki?
A niebieska czy zielona kartka też pomoże, czy musi być tylko biaa?

Zasadniczo przy tym laptopie nie są używane żadne podkładki pod mysz.
Stolik na którym leży jest w jednolitym ciemnym kolorze. Kiedy
zaistniały problemy z kursorem wypróbowałem kilka podkładek pod mysz,
żadne nie pomogły. Dopiero biała zadziałała.
Może stolik był zakurzony.
Czy biała to podkładka oryginał, czy zwykła kartka?

Zwykła kartka.
Czasami zaleca się nadrukowanie na tej kartce kratownicy z cienkich
linii. Czy to pomaga, to nie wiem, mam taką mysz z "migotaniem
telekinetycznym"(© prof. Jan Pająk, Totalizm*) ale nic jej nie pomaga,
wygląda na to, że dioda podświetlająca co pewien czas przestaje być
stabilna lub wariuje światłoczuła matryca myszy, ale mogę się mylić,
nie walczę z tym, bo ta mysz ma chyba jakieś 25 lat.

* Pająkowi wariowała przechwycona przez ufonautów klawiatura, sam
zmieniał się wpisywany przez profesora tekst na inny, oczywiście bez
udziału profesora.
Ufonauci chcieli go skompromitować, ale profesor zawsze wychodził
obronną ręka.

Profesorzy, zwłaszcza w swoim mniemaniu, zawsze wychodzą obronna reką.