Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nforce 4 i dysk 4TB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nforce 4 i dysk 4TB
From: Czarek <czarek1@nospampoczta.fm>
Date: Sun, 31 May 2015 20:39:13 +0200

W dniu 2015-05-31 o 20:18, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Sun, 31 May 2015 08:39:40 +0200, Czarek napisał(a):

W dniu 2015-05-31 o 02:37, Przemysław Ryk pisze:
   Będzie cudnie.
O'rly? Jak sam plik hibernacji zeżre mi prawie 30GB (mam 32GB ram)?

Nie możesz tego zrobić z jakiś powodów czy nie wiesz o możliwości jego
zmniejszenia do nawet 50% rozmiaru pamięci RAM?

No i? Będzie żarł nie 27, jak teraz, tylko 16. Inną kwestią jest, że u mnie
będzie to robienie na zasadzie sztuka dla sztuki.

Zawsze to kilkanaście giga wolnego więcej, co jest przydatne niezależnie od tego jak masz duży SSD/HDD Nie zauważyłem aby zmniejszenie rozmiaru pliku hibernacji wpływało na użyteczność tej funkcji.

"W oknie Wiersza polecenia wpisujemy komendę: powercfg -h -size XX, gdzie XX stanowi procentowy rozmiar pliku hibernacji w stosunku do pamięci RAM. Uwaga: wartość nie może być mniejsza niż 50% rozmiaru zainstalowanej w komputerze pamięci RAM"

> No ale ja się nie gnieżdżę
> z systemem na 32 czy 64GB dysku. :)

Wiem bo śledzę wątek i podzielam Twoje stanowisko.

--
Czarek