Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybka ankieta na potrzeby ciekawości

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybka ankieta na potrzeby ciekawości
From: daromar <daromaar@tlen.com>
Date: Thu, 2 Apr 2015 09:22:34 +0000 (UTC)
Dnia Mon, 30 Mar 2015 15:05:41 +0200, Konspirator napisał(a):

> Miało być więcej opcji, ale nie chcę generować jakiejś zewnętrznej
> ankiety na www, a komu by się to chciało później liczyć, toteż minimum:
>
> Mam:
> – laptopa – desktopa – laptopa i desktopa
>
> – laptopa + tablet – desktopa + tablet – laptopa i desktopa + tablet
>
> No i pytanie ekstra:
> Czy smartfon jest już pecetem?
> (wg definicji: personal computer)
>
> --
> *AiO zaliczamy do desktopów ** Netbooki, ultrabooki itd. do laptopów.

W skrócie to desktop + tablet.

Wersja dłuższa:
Coś laptopodobnego mam ale używam sporadycznie, przed tabletem się
przydawało teraz przy tablecie z 3g już nie za bardzo ma zastosowanie.
Smartfon w sumie też mam ale używam głównie jako telefon, smsy + aparat.

No i chyba powiem oczywistość ale na grupach a już na tej w szczególności
wyniki będą niezbyt reprezentatywne.

--
daromar