Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora
From: Chris <actchris@gazeta.pl>
Date: Wed, 01 Apr 2015 11:28:38 +0200
W dniu 2015-04-01 o 10:37, RadoslawF pisze:
W dniu 2015-04-01 o 08:20, Chris pisze:

Kup sobie jakis SSD i bedzie to lepsze rozwiazanie niz wymiana
procesora.

Też jestem takiego zdania.

Kup sobie SSHD, będzie taniej, dużo więcej miejsca na dysku i mniej
problemów niż z SSD.

Dużo drożej, jakie niby problemy ma SSD?

To ja poproszę ten tańszy dysk SSD w cenie nie większej od SSHD.
Dysk ma mieć 1TB.  :-)

Masz rację ale:

Więc na przyszłość nie kłam i nikt nie będzie zwracał ci uwagi.

Sam nie kłam i nie wprowadzaj w błąd innych chyba że ufasz tylko marketing.

SSHD 1TB to ok 1000zł, niestety 1TB SSD w tej cenie nie będzie ale do
laptopa 512MB w cenie 750zł wystarczy, to nie stacjonarka gdzie ma się
magazyn filmów(backup) :)

Niedawno pomagałem wybrać lapka koledze, pojemność dysku wybrał sobie
sam. Czyli wygrało SSHD 1TB. A człowiek ma stacjonarny z dyskiem 2TB

No i?

w domu. Na koniec nie wiem skąd cena tysiąca złotych za 1TB SSHD ?

Bo tyle kosztuje.

Pierwszy jaki znalazłem przez google kosztował 359zł.
http://www.redcoon.pl/B452589-Seagate-Laptop-SSHD-1TB_HDD-notebookowe-do-25?refId=ceneo

Zajebiście duży ten SSD  :):):):)
pamięć NAND MLC 8 GB

nawet systemu nie da się zainstalować, te NIBY SSHD to zwykłe HDD z większym CACHE.

Na allegro ceny są od 250 do 405zł.
Znowu ceny dysków SSD też są jakby wyższe od tej którą podawałeś.
Dyski 500GB kosztują od 720 do 920zł.

No i ?

Wyjaśnisz dlaczego tak często mijasz się z prawdą ?
Bo wedle tego co znalazłem w sieci mamy dysk SSHD 1TB za 360zł
kontra dysk SSD 1TB za 1247zł. Jak dla mnie to nie ma porównania
z powodu kolosalnej różnicy cen.

Jedyny dysk SSHD produkuje WD i jest to SSD 120GB + 1TB HDD a ten kosztuje ok 1000zł

SSHD WD BLACK 120GB SSD+1TB HDD 2,5" WD1001X06XDTL
http://www.wdc.com/en/products/products.aspx?id=1190

Więc jak nie masz o czymś pojęcia to zamilcz i nie kompromituj się więcej.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl