Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki monitor 22-23 cale?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki monitor 22-23 cale?
From: " 666" <6@6.6>
Date: Sat, 7 Mar 2015 09:09:23 +0100
Stary watek, ale moze kogos zainteresuje:
Jezeli w aukcji:
www.ebay.pl/itm/191403445922
wpiszecie oferte 179 euro (mozna próbowac mniej, wiem ze pare dni temu akceptowalo oferty 179 euro) to doliczajac 21 euro za przesylke do Polski macie nowy monitor 24'' za niewiele ponad 800 zl.

-----
Wlasnie sam szukam takiego monitora, tzn.:
- Flicker Free
- 22" lub wiecej
- dobry kontrast + brak smuzenia (wiem, ze to "wykluczajace sie" wymagania)
- cena do 800zl
- matryca matowa, obudowa w miare mozliwosci rowniez matowa
- regulowana stopka

  • Re: [PECET] Jaki monitor 22-23 cale?, 666 <=