Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Po jaka ch..... dwa standardy gniazd/wtyków 230 V zasilaczy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Po jaka ch..... dwa standardy gniazd/wtyków 230 V zasilaczy zewnetrznych??
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Fri, 18 Apr 2014 14:28:19 +0200
Dnia 2014-04-18, o godz. 14:06:33
elmer radi radisson
<radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisał(a):

> To chyba raczej nasza krajowa egzotyka i stare konstrukcyjnie modele.
> W nowych Fideltronikach to juz raczej sie tego nie znajdzie. z Eatonow

W nowych Fideltronikach masz w tej chwili albo okrągłe ale oba typy
gniazd.

> czy APC, o ile nie sa to modele z premedytacja zrobione jako dawca
> gniazd w stylu "podtrzymywana listwa", to okraglych gniazd nie
> przypominam sobie ani w modelach wolnostojacych, ani w rackowych.

To zerknij na modele APC z gniazdami wyjściowymi typu French/Belgian z
CEE w nazwie - np. na APC Power Saving Back-UPS Pro 1500, 230V, CEE
7/5. Nie wiem jak z Eaton-ami z nimi mama mało do czynienia ale
przeglądając ich ofertę widzę że te z FR na końcu specyfikacji też maja
gniazda okrągłe.

Zdrówko