Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Instalowanie XP na SATA, jaki sterownik?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Instalowanie XP na SATA, jaki sterownik?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 8 Apr 2014 21:26:32 +0200
Dnia Tue, 08 Apr 2014 11:34:29 +0200, Sławek Maculewicz napisał(a):

> ja bym w BIOSie ustawił tryb pracy dysku na IDE (czy LEGACY - nie wiem,
> jak tam jest to nazwane) i zainstalował XP. A jak już system będzie
> zainstalowany - zmienił tryb na AHCI.
> Daje się to zrobić - szczegóły zna Wujek Google

Moim zdaniem poroniony pomysł. Instalować z dyskiem w trybie IDE, potem
rzeźbić, żeby ruszyło AHCI? Bez sensu. Płyta instalacyjna, wkompilować
sterownik do niej za pomocą nLite i stawiać od razu z kontrolerem w trybie
AHCI.

[ Forman: Noble. House: Moronic. It's a synonym.                           ]
[                                          ("House M.D. 3x08 Whac-A-Mole") ]