Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wybór płyty głównej... dużo tego, zdecydować się nie mogę:(

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wybór płyty głównej... dużo tego, zdecydować się nie mogę:(
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 2 Apr 2014 20:44:57 +0200
Dnia Wed, 02 Apr 2014 18:53:20 +0200, TOMASZEK napisał(a):

> W moim przypadku to byłoby pozbycie się sprawnych dwóch nagrywarek ( tak
> sobie wymyśliłem, że jedna tylko odtwarza, a druga tylko nagrywa nośniki
> - zawsze to jakiś zapas, a że zdobyte za 0zł to mnie to jakoś nie boli z
> bardzo ;) ) i zakup choćby tylko jednej na SATA, która robiłaby
> dokładnie to samo. Trochę bez sensu ;)

Jak tam sobie Kolega życzy. Przecież nie wypisuję niczego na nutę „gupie
jesteś i się nie znasz, trzeba wymieniać”. :D Swoją drogą, to próbuję sobie
przypomnieć, kiedy ja ostatnio płytę nagrywałem. I prawdę mówiąc mam
problem. :D

> Tym bardziej, że jest tego towaru dużo, można wybierać, przebierać ;)

Oficjalnie tak. Jeżeli jednak chodzi o towar używany, to pytanie jeszcze
brzmi, w jakim stanie owe używki można dostać. :)

[ Kobiety pracują obecnie jak dżokeje, przewodzą firmom i prowadzą badania ]
[ z fizyki atomowej. Czemuż nie miałyby kiedyś się nauczyć parkować tyłem? ]
[                                                           (Bill Vaughan) ]