Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Utracone fotki - Medion MD5319

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Utracone fotki - Medion MD5319
From: Universis <universis@wp.pl>
Date: Mon, 31 Mar 2014 23:48:28 -0700 (PDT)
Dziękuję za odpowiedzi. Zanim je odczytałem i zanim się zebrałem do tej roboty
to trochę potrwało - podobnie też skanowanie dysku - tylko 1 TB - heeeh
bagatela... :). Pomógł program MediaRecovery. Przypuszczam że i Easy Recovery
też jest w stanie - tyle tylko że przypuszcalnie akurat te pliki ma pod którymś
z katalogów typu "no named" : DIRXX i jak tam go znaleźć wśród milionów pozycji
?. MediaRecovery daje opcję niepokazywania pustych plików i katalogów i
selekcję robi na grafikę, texty itp. - łatwiej znaleźć. Odzyskaem fotki.
Jeszcze raz dziękuję.