Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szukam tabletu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szukam tabletu
From: Szejk <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com>
Date: Thu, 15 Aug 2013 21:31:41 +0200
Fujitsu-Siemens.

I wszystko jasne. :]
Kumpel w swoim F/S zasilacza nie odratował i musiał kupić nowy.
Ja mam już trzecią Toshibę (druga włączona obok i w tej chwili pracuje na niej jedynie foobar2000, hehe) i w temacie laptopów nie widzę konkurencji. Nawet jeśli istnieją równie niezawodne, to nie zamierzam eksperymentować. Dużo rzeczy mam od Sony i zaufanie do marki spore, ale słyszałem, że VAIO nawet wybuchają, bo mają za dużo samogłosek w nazwie. ;)

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$