Re: Chłodzenie do i7 LGA1155

Autor: Kosu <Kosu_at_nospam.com>
Data: 27 Apr 2013 09:30:30 GMT

On 2013-04-27, BQB <adres.anty_at_spamowy.com.invalid> wrote:
> Firmowe do 2600k też ciche nie jest. Nie spotkałem się z firmowym
> chłodzeniem do jakiegokolwiek komputera, które by było ciche - chyba, że
> w idle.

Kwestia procesora. Mój E5400 (65W) za dużo ciepła nie wydziela.
Dołączony cooler jest głośny, ale po włączeniu Asus Q-Fan schodzi
do 900rpm i jest naprawdę ok (słyszę go tylko w nocy, kiedy komp jest
jedynym źródłem dźwięku). Obudowa jest dobrze wentylowana,
więc temperatury w okolicy 70*C (a wtedy Q-Fan zaczyna podnosić
obroty) nie widziałem od dość dawna. Konkretnie od dnia wyczyszczenia
radiatora, bo okazało się, że między wiatrakiem i aluminium jest
dosyć mało przepuszczalna warstwa syfu :/.

pozdrawiam,
Kosu