Re: Zaproponujcie kamerke netową :)

Autor: kazio101 <snz_at_karafaik.ok>
Data: Sat, 27 Oct 2012 07:52:11 +0100

> Muszę komuś kupić kamerkę netową do skejpa. Jeśli ktoś ma rozeznanie lub
> sympatie, niech rzuci typem.
> Wymagania - cena ok. 100zł, mikrofon, klips do monitora LCD. Reszta do
> waszej manipulacji :)
> Żeby nie było że nie odrobiłem lekcji, mój typ to Creative Live! Cam
> Socialize HD, ale może ktoś zna lepszą propozycję.

Nie wiem czy w tej cenie coś dobrego kupisz. Ja mam Logitech Webcam 600.
Nie wiem czy ma klips, stawiam ją na monitorze LCD. Niestety jest
droższa ale obraz jak żyleta, nieźle sobie radzi ze słabym oświetleniem,
ma fajne oprogramowanie. Mikrofon spisuje się znakomicie.

Zbadaj temat dokładnie, testy, rankingi bo jak kupisz byle co to obraz
może być koszmarny. Wiele razy widziałem na Skype obraz z badziewnych kamer.

Gdyby ta kamera miała być dla dziecka to jeszcze inny temat. Może chciec
robić np. animacje poklatkowe i wtedy jest problem z ostrością z małej
odległości.