Re: HP Probook 6570b - opinie.

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 24 Oct 2012 20:52:42 GMT

On 2012-10-24, Jaskiniowiec <jaskinia_at_pl.pl> wrote:
> Nie wiem na ile jest to prawda, aczkolwiek z wlasnego doswiadczenia, moge

To nie jest kwestia domyślania się prawdy. Fakty są takie, że towar
lepszej jakości puszcza się na lepsze rynki. Nikt tego nie kryje
w przypadku chemii użytkowej, odzieży czy żywności (tak - najlepszej
jakości polskie żarcie idzie na eksport, a tu zostają resztki :)).

Trudno oczekiwać, aby z elektroniką było inaczej. Jest kontrola jakości
i firma dobrze wie, które serie są gorsze, a które lepsze.

> Jeszcze lepszy bajer jest na amerykanskiej stronie HP, gdzie mozna sobie
> dobrac prawie kazdy komponent. U nas nie do pomyslenia i trzeba kupic
> niestety juz gotowe zestawy...

To już kwestia dystrybucji. Polska jest tu trochę w tyle, bo po prostu
koncerny nie robiÄ… tu takiego interesu jak w krajach bogatszych. A do
takiego kompletowania zestawów też trzeba kogoś zatrudnić. Ale taka
oferta dla firm już istnieje, więc pewnie i dla osób prywatnych niedługo
wprowadzą (podobnie było dawniej z Dellem).

A co do serii Pavilon, to kilka lat temu (kiedy kupowałem mojego HP)
miała opinię laptopów z najtańszych materiałów, których pod żadnym
pozorem nie należy wynosić z domu. Były to typowe zamienniki desktopów,
a nie komputery mobilne.
Najwyraźniej zmieniło się niewiele :).

pozdrawiam,
PK