PCI Parity Error

Autor: inst4nce <inst4nce_at_gazeta.pl>
Data: Wed, 17 Oct 2012 21:16:45 +0200

Komputer z Win XP Pro działał bez problemu 3 lata, aż tu nagle po
włączeniu wyskakuje:
PCI Parity Error !
Press F1 to continue, F2 to reboot...
Klawisze [F1] i [F2] nic nie robiÄ…, tylko [Ctrl-Alt-Del] resetuje kompa.

Płyta główna to GIGABYTE GA-G33M-DS2R. Dźwięk, grafika, sieć
zintegrowane na płycie, więc nic nie siedzi w złączach PCI i innych.

Memtest się uruchamia i nie pokazuje żadnych błędów pamięci. Uruchamia
się również Knoppix LiveCD i działa bez problemu.
Zresetowałem CMOS (wyjęcie baterii) i też nie pomogło. Zrobiłem jeszcze
CHKDSK /R z płyty Windows XP - też nic to nie dało.

Co mam jeszcze sprawdzić? Czy to tylko Windows się posypał i mam zrobić
naprawÄ™ klawiszem [R] ?

pozdrawiam
inst4nce