Re: Plyta + Procesor pod VmWare ESXi 5

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Thu, 04 Oct 2012 15:02:26 +0200

Użytkownik Adam Koltowski napisał:
> Witam,
>
> Nie jestem na biezaco ze sprzetem wiec postanowilem rzucic temat i zachecic
> do dyskusji a przy okazji dowiedziec sie tego czego szukam. Potrzebuje
> zbudowac domowy serwer na VmWare ESXi 5 do celow testowych. Nie chce kupowac
> uzywanego rupiecia ani tez nie chce wydawac pieniedzy na markowy serwer

Heh, offtopicznie troche, ale markowe strasznie potaniały :) Np.
http://www.powerserver.pl/d5989_serwer_hp_proliant_ml110g7___xeon_4-core_3.1ghz_-_nowa_generacja.html

Ale akurat masz troche podzespolow, jednak daje info dla tych, co nie
maja pozostalych czesci, moze sie komus przydac.

Bo w sumie kosztuje tyle ile pecet, ale ma xeona w srodku :)