Re: Problem z formatowaniem karty SD

Autor: I.Tichy <i.tichy_at_i.tichy.pl>
Data: Thu, 04 Oct 2012 13:34:11 +0200

"Adam" <jestem_przeciw_spamowaniu_at_pl> napisał(a):

>Ale czy może tak uszkodzić, że potem nawet na komputerze
>nie da się takiej karty sformatować?
>Ponadto nie było mowy o zapisie na karcie włożonej do tabletu,
>tylko o obejrzeniu zawartości i próbie otwarcia plików.

Moze, moze tez i w notebooku uszkodzic, moze sie uszkodzic w komorce, tablecie, wszedzie,
moze tez pasc lezac na biurku. Nie ma rzeczy nie psujacych sie i sd nie jest tu wyjatkiem.
Wez ta karte i sprawdz u kogos innego, jak dalej bedzie problem wywal ja
chyba ze lubisz uzywac niepewnych kart i tracic dane w najgorszym momencie.